سعید سمیعی saaid.samiei


سعید سمیعی saaid.samiei
وبلاگی شامل : مقالات مهندسی عمران - ادبیات - جغرافیا- مسائل تاریخی و اجتماعی
تــغـيـيـر مـسـيـر آزاد راه تــهران ـ شــمـال

 مهندس رضا پيل پايه در گفت‌وگو با ايسنا اظهار كرد: مذاكرتي را براي فعال كردن مناطق دو و سه آزادراه تهران- شمال كه صعب‌العبورترين و سخت‌ترين منطقه است و هنوز كار زيادي روي آن انجام نشده است، با بخش خصوصي انجام داديم.

وي با اشاره به اين‌كه در گذشته مسير براي سرعت 80 كيلومتر در ساعت طراحي شده بود، ادامه داد: اكنون اين سرعت جوابگوي نياز نيست و بايد افزايش يابد.
پيل‌پايه با اشاره به اين‌كه به دنبال ارتقاي سرعت به 100 كيلومتر در ساعت هستيم، گفت: مسير طراحي شده قبلي در بخش‌هايي كه هنوز شروع نشده، تغيير خواهد كرد كه اجراي كار را براي ما راحت‌تر مي‌كند اما مسير براي ما گران‌تر تمام مي‌شود.


قائم‌مقام وزير راه و شهرسازي با بيان اين‌كه مطالعات و مذاكره با طرف مشاركت در حال انجام است و طي ماه‌هاي آتي به نتيجه مي‌رسد، تصريح كرد: با چند گروه در حال مذاكره هستيم.
به گزارش ايسنا، آزاده راه تهران ـ شمال به 4 منطقه تقسيم شده و بنا بر اعلام مسوولان مرتبط مناطق اول و چهارم از پيشرفت مناسبي برخوردار شده‌اند و آن‌طور كه اعلام شده، منطقه چهارم از چالوس تا مرزن آباد به طول 20 كيلومتر در سال جاري به بهره‌برداري مي‌رسد.
اما در منطقه دو اين پروژه كه در اختيار بنياد مستضعفان بوده است، تنها يك تونل آزمايشي احداث شده و منطقه سه نيز تا چندي پيش پس از سال‌ها دست نخورده باقي مانده بود كه به اين دليل بنا شد كه اين قطعه از بنياد مستضعفان گرفته شده و به يك كنسرسيوم بخش خصوصي واگذار شود.
همچنين چندي پيش‌ مهندس احمد صادقي- معاون وزير راه و شهرسازي- از واگذاري قطعه دو و سه اين آزادراه به يك كنسرسيوم بخش خصوصي خبر داده است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: سعید سمیعی ׀ تاریخ: پنج شنبه 26 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم رَبِّ اشْرَحْ لِی صَدْرِی ، وَیَسِّرْ لِی أَمْرِی ، وَاحْلُلْ عُقْدَةً مِّن لِّسَانِی، یَفْقَهُوا قَوْلِی. خدایا با نام و یاد تو و برای رضای تو ، در این وبلاگ سعی خواهم كرد تا در حد توانم از آنچه در قالب فكر و اندیشه و دانش فنی و .... به من عطا فرموده ای ، به دیگران انتقال دهم . بدون شك ادامه این راه جز با یاری تو میسر نخواهد بود


صفحات مخصوص

وبلاگ های دیگر

<-BlogCustomBlock>

طراح قالب : گروه کامپیوتر